söndag 7 december 2008

Var det värt de?

I går kväll kom ju Norling hit med mat, så jag åt Kebab med ris... Mycket gott med tanke på att jag inte ätit nåt på dan... Sen öppnade jag en vinflaska och tog ett glas rött! Sen fyllde jag på..... igen..... igen.... och igen.... Oups!... Där var den flaskan slut.... Men var det värt de? Ja jag vet inte... Mår rätt bra i dag i alla fall.. Har ju träningsvärk och är trött men annars mår jag fint... Men alla points?? Hmmm... Nä, det var inte värt de.. Visst jag har points sparat så det är inga problem men ändå...
Ja ja... Gjort är gjort... Vi hade i alla fall trevligt, satt o kolla på TV först sen började vi spela kort...
Nä, nu ska jag gå ner i containern och leta fram äggkokaren så vi kan få kokta ägg till frukost... Sen ska det tapetseras idag...

Höres!

Inga kommentarer: