tisdag 2 december 2008

Glömde ju...

Har precis kommit tillbaka från Sporthallen. Skulle egentligen ha varit på spinning i dag men kände att jag inte orkade så jag åkte och simmade 1000 meter istället.. Skönt!
Men... Jag glömde ju berätta om min vägning i går... Hade gått ner -1,1 kg så totalt nu -11,7 kg!!!! Känns kanon att det fortfarnde går åt rätt håll men i helgen fuskade jag en hel del.. Har blivit mycket skräpmat med tanke på att vi fortfarande inte har nåt kök men jag har ändå skrivit upp allt jag har ätit... Förutom lite chips då =) och 2,5 glas vin i lördags... Hahahah.. Ja men man måste ju få unna sig nåt ibland... Eller så visar det sig nästa vecka för det brukar väl komma surt efter...
I em ska jag åka hem lite tidigare för jag ska på 2 kundbesök i Söderhamn...

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag sitter å nyser å fryser om vartannat.. hua.. jag kommer inte i morgon heller och det blir därmed inte nån träning denna vecka för min del... bläh för det... Har precis suttit i fyra timmar på golvet med Klara och försökt orka roa henne men så fort jag fastnat i ett tv-program lr läste lite i en tidning så var den lilla donnan och drog i mig - kom, kom.... snacka om Ms Uppmärksamhet. Lite halvjobbigt när man är sjuk. Undrar just vem hon brås på : D Kram på dig!