onsdag 17 december 2008

Snart julledig....

Hann knappt innanför dörren i går innan jag började tapetsera.. Gjorde klart det sista och tapeten räckte precis!! Och då menar jag precis.. =) Sen fick vi upp sista bänsksivan som vi väntat på med hjälp av Anders. Det blev jättebra! Så nu är det i princip bara taket och spisfläkten som ska upp och sen allt småtjafs runt omkring.. Sen ska jag STÄDA bort allt damm!!! Fy alltså för att bo i renoveringen.. Känns som om jag ska få astma ibland!
I dag har sista grejerna som vi ska ha till köket kommit... Men... det ska in i huset med... =) Blir en senare fråga hur.. Hahahaha...

Jag är klar för första priset på vår grantävling nu och här kommer prisbordet:


Resväskan och ljusstakarna är första pris som vi får välja på, sen är ljuslyktan andra pris och handdukarna tredje pris... Men visst ska jag välja ljusstakarna? De kostar tydligen 1000 spänn i affären...

Have a nice day!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Absolut ljusstakarna! De är ursnygga och ja - jätte dyra i affären!
Kram