tisdag 2 december 2008

Jag har inte glömt er... =)

Har haft fullt upp över öronen så därför har jag inte haft tid att skriva nåt men här kommer en snabb uppdatering...
I fredags var vi i väg och åkte skridskor med jobbet... Oj oj oj säger jag bara... Har aldrig stått på ett par hockeyrör och för det andra var det nog säkert 25 år sen jag åkte på ett par vanliga skridskor.. Var verkligen som Bambi på hal is... Fick åka och hålla mig i sargkanten innan jag vågade mig ut på isen och sen skulle vi spela tvålag mot varann.. Jag var livrädd så fort nån kom i närheten av mig och skrek som en gris för jag var rädd att ramla... Hahahha.. Ja det var nog en syn... Har lite bilder därifrån som jag ska lägga ut....
När jag kom hem så slipade vi väggarna..
Lördagen började med att jag och Åse var med på styrelsemötet i vår förening där vi tog upp en del om festkommittén som vi är med i...
Sen åkte jag hem och började tapetsera... Var väl klar runt 16 och då satt vi fart med att bygga ihop alla köksskåp.. Norling kom och hjälpte oss oxå... Vi höll på till 02,30 och då var jag bra slut kan jag lova...
Upp 09,30 i söndags och fortsatte.... Så framåt eftermiddan åkte vi in till stan och åkte till Katthemmet i Söderhamn där de hade öppet hus... Blev så förtjust i en katt som hette Kvantum... Sååå himla fin.. En kastrerad hankatt som var 3-4 år... Men vi har ju vår älskade Simba hemma och det får allt räcka så länge.. =)
På kvällen började vi sätta upp köksskåpen men..... väggen var inte rak så vi fick genast problem.... Fortsatte i går men är inte nöjda så här står vi och stampar nu!! Fan vad jobbigt det är alltså... Jag är helt färdig och det känns som om bäst före datum gått ut på mig...
Mår inte riktigt bra än heller, satt och frös på jobbet hela dan och hade ont i huvudet så jag åkte hem lite tidigare...

Återkommer med lite bilder... så fort jag får tid...

Ha det bra där ute!

Kram

Inga kommentarer: