tisdag 16 december 2008

En snabbis bara...

Har inte haft tid att vara här på ett par dar... Har fullt upp på jobbet.. Har grantävling här måndag-onsdag med mycket fina priser och jag ligger bra till så det är bara att hänga i nu.. Ska försöka komma ihåg kameran i morgon så ni får se prisbordet.. =)
Hann i alla fall iväg på spinning i förmiddags och trampade skiten ur mig.. Var skönt nu efteråt i alla fall.. =)
Vägde mig i går och hade gått ner -1 kg så totalt nu -12,4 kg!! Jippie!!

I dag när jag kommer hem ska jag tapetsera det sista och sen har sista bänkskivan kommit i dag som vi specialbeställt så då kan vi få ordning på det.. Sen är de sista beställda grejerna på väg så nu börjar allt köket bli ett kök.. =) Spänningen stiger... =)

Måste ringa en kund nu så vi hörs när vi hörs!

Simma lugnt!

Inga kommentarer: