fredag 26 december 2008

TACK!

För en underbar och mysig julhelg hemma med familjen i Karlskoga.. Dagarna går ju så fort när man har roligt.. =)
Klarade mig från kräksjukan men i morse när jag vaknade var huvudet som inlindat i bomull och jag hade jätteont i halsen så jag orkade knappt svälja och dessutom förkyld... Åt frukost och gjorde mig i ordning sen packade jag bilen full igen och sen bar det av norröver igen.. Åkte över Västerås och orkade faktiskt in på Media Markt, skulle ju kolla på en Espressomaskin och en Radio till köket... Men som vanligt när jag går in i en affär blir jag i snabbt behov av en toalett... *asg*.. Ja men det är faktiskt sant så det var bara att kanlla ner till Nisses och låna toan sen åkte jag och tankade och köpte en korv...
Kom till Söderhamn vid 14 tiden och då mötte darlingen upp mig i stan så vi handlade mat och jag köpte en parfym.. Helt otroligt billigt.. 100 ml Eau de Parfum, Britne Spears för endast 199:-.. Och det tyckte jag var BILLIGT!!
När vi kom hem, efter att ha kelat bra nog med Simba, började vi städa och sen gjorde jag Tacos...
Skönt att vara hemma igen samtidigt som det var lite jobbigt idag att åka ifrån familjen men de kommer ju snart hit så då har jag det och se fram emot...

Ikväll kommer lite vänner hit men det blir lugnt för min del eftersom jag inte riktigt mår 90... =)

Ha en trevlig annandag jul och glöm inte kolla på Körslaget ikväll =)

Inga kommentarer: