tisdag 9 december 2008

Stopp!!

Ja nu är det nog dax för mig att lugna ner mig och inte stressa... Skulle på spinning i morse och åkte i träningskläder till jobbet så efter passet gick jag och duschade bara det att när jag skulle klä på mig hade jag bara packat ner jeans, trosor och ett par strumpor! Men överdelen då??? Japp, helt sant, hade glömt BH och tröja hemma!!! Till på köpet har jag fortfarande en vagel i ögat så jag kan inte sminka mig så jag ser ut som sju svåra år men det vara bara att sätta på sig en svettig tröja och i ilfart ner till Lindex och köpa ny BH och en tröja... Ja ja så kan det gå men det är nog som sagt dax att tagga ner ett tag... =) De fick sig i alla fall ett gott skratt på jobbet sen när jag berättade om min lilla miss... =)

Men tänk vilken skillnad på väder det är i Bollnäs och Söderhamn.. Har varit kallt som fan i Bollnäs hela dan och när vi skulle åka hem var det -10 grader där och här hemma -4 grader... Tacka vet jag Söderhamn och kusten =)

Nu håller sista väggen på att slås igen och sen är det bara ett par våder kvar att tapetsera innan det är klart.. Sen ringde de från IKEA idag och sa att sista bänkskivan kommer på tisdag! Skönt! Men... sen saknas det lite andra saker som jag innerligt hoppas kommer innan jul....
Har tagit lite kort nu i alla fall så voila! En försmak på nya köket.. =)





Ja det är ju lite rörigt än men det ska nog bli ordning på det här med!

Gokväll!

Inga kommentarer: