torsdag 18 december 2008

Snart ledigt...

Vi har jobbat så bra den här veckan så vi fick sluta 15 idag! Skönt! Då åkte jag till ÖB och köpte expanderskruv som jag ska ha till hyllorna som ska upp i köket, sen tog jag en tur till Mias Prylbod och lämnade in lite grejer och hämtade ut lite "lön".. =) Hade sålt en del faktiskt...

När jag kom hem åkte jag till Kjell och Birgitta med en liten julklapp, för Kjell alltid är så snäll och hjälper oss med rörmokeriet... Jag hade köpt Blossa Glögg, 5 flaskor från årgångarna -03 - -07.. Kul att ha så jag ska nog köpa hem till oss oxå.. Sen har jag städat ur kylskåpet och rensat.. Grejat på och donat en del här hemma och nu sitter jag o kollar på Bonde Söker Fru...

Bara 4 arbetstimmar kvar i morgon då vi slutar vid lunch, men jag ska iväg och simma i morgon bitti så det blir en lättsam avslutning i morgon.. Sen långledigt! Jippie!

Tjao!

Men vet ni förresten vad jag drömde i natt... Eller var det verklighet?? Jag vaknade i alla fall vid 03 av att nån kastade en snuttefilt i ansiktet på mig så jag tog bort den, satte mig upp i sängen och tittade vart den tog vägen och vem som kastat den på mig... Jag hittade ingen filt och Robert låg så lugnt och sov bredvid mig så med andra ord hade jag drömt???? Ja vem vet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... det spökar hos Er =)

Anonym sa...

toka... ett tecken kanske... well - det var iaf inte jag.. julpussar och nyårskramar till dig!! Ring om du ska till bollan å sporta nån ledig dag!