måndag 29 december 2008

Sjuker...

Andra dagen däckad.. Genomförkyld, feber och hosta... Är totalt orkeslös men var uppe o lagade lite mat förut, blev Flygande Jacob.. Så Fia kom hit på besök, kul, det var så längesen vi sågs sist, men mindre kul att jag inte orkade så mycket..

Men vet ni, idag hade vi släppt ut Simba, och efter en stund tittade Robert ut genom fönstret och ner mot trädet där fågelholkarna sitter och där fåglarna får sin mat av oss... Men vem sitter inte där uppe, om inte Simba??? Den lilla räven hade klättrat upp och väntade på "sin efterrätt".... Han är helt makalös alltså...

Tanken var att jag skulle ha varit på spinning i morgon bitti kl 9 i Bollnäs men det har jag tyvärr fått avboka... Ja med tanke på hur jag mår var det ju inte att tänka på...

Ska försöka orka kolla på TV en stund till nu men sen är det att dax för John Blund att ta vid..

Vägde mig i morse... Hade gått upp +0,6 kg.. Det är ingen katastrof tycker jag med tanke på att det varit jul... Så nu är det bara sätta fart igen...

Gonatt!

Inga kommentarer: