fredag 19 december 2008

En fin fredag....

Men så fint det där lät så.. En fin fredag... Ja men det är vad det har varit...
Sista dan på jobbet... Började dagen med att åka och simma 1000 meter. Var alldeles ensam i bassängen när jag hoppade i och det var hur skönt och stillsamt som helst.. Sen kom det 2 äldre par och sen dök Ingela och Andreas upp så jag surrade lite med dom innan jag hade simmat mina 40 längder...
Back to work och jobbade en stund sen åt vi en gemensam jullunch och hade lite prisutdelning.. Jag vann ett hockeyspel (sånt där bordshockey) för jag hade sålt mest samtalsmätningsannonser, en Bollnäs Bandy mössa för ett andra pris för veckans kontorstävling med mest pengar i ök och sen hade jag ju ett mål på att lista in (sälja in) 1 miljon på detta år och jag missade precis det och fick 38 tusen kvar till miljonen men jag fick pris i alla fall.. En 1,5 liters Periquita flaska och 300 kr i köpmannacheckar... KUL! Så jag är mycket nöjd!
Sen åkte jag förbi Maja & Pluto och köpte julklapp till Simba, sen till Rusta och köpte ABBA Singstar till mig.. =)
Mötte upp Robert i Söderhamn så vi var och köpte lite julklappar och sen till Kvantum och handlade mat..

Gjorde Kassler och ostpaj förut med sallad.. Mmmm... Var jättegott! Är sååå skönt att kunna laga mat igen...

I morgon ska jag städa, sen ska jag in till stan en sväng igen och handla lite mer.. Tror jag...

Förresten Karin, idag åkte de i papperskorgen så i Januari kommer nya fina... =) Ja, mina tofflor alltså... Har haft dom ett antal år nu och de är väl utslitna.. Eller vad tycker ni??? =)


Nä, nu ska jag gosa lite med Simba...

Gokväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

thank u lord! Ny gäller det bara att vänja sig vid ditt nya gångläte ; )

Malle sa...

Hahaha... Ja jag lovar att klacka om stövlarna oxå ELLER kasta dom.... =) Så då blir det nog ännu ett nytt gångläte... =)

Anna-Karin sa...

Oh my god.. Jag finner inte ord.. Att du har fått komma in på jobbet.. :)

Malle sa...

*asg*.. Nä, det är knappt jag kommit förbi hos Karin... Men nu så... Nu är de väck och nya på intågande, eller hur va?

P&K

Malle sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

jani, hade hon inte varit den stjärna hon är vete katten om vi inte portat henne ; D Godaste Julen och bästa 2009 önskar jag!!