torsdag 25 december 2008

Jag hoppas verkligen....

att det inte är kräksjukan på gång i magen på mig.. Det kör runt runt runt i magen på mig och jag är inte alls pigg.. Mår lite illa oxå... Ja fy... Hoppas verkligen jag klarar mig..
I dag har jag, syrran och Elias varit till mormor och hälsat på.. Hon har ju flyttat och fått en jättefin nyrenoverad lägenhet.. Hoppas hon kommer trivas där...

Tänkte åka och hälsa på min kusin Linda när vi kom hem oxå men när jag ringde så låg hon och sov middag så hon skulle ringa när hon vaknade sa Peter... Hon ringde först nu i kväll för Peter hade glömt o sagt att jag ringt... Så det blev inget besök.. Får ta det nästa gång...

Kolalr på Bonde söker fru nu, sen ska jag nog börja packa lite inför hemresan i morgon...

Ha det bra, jag ska försöka... =)

Inga kommentarer: