tisdag 2 december 2008

Två olika viljor..

Jag åkte ju hem tidigare idag som jag skrev tidigare eftersom jag skulle på kundbesök och det gick mycket bra måste jag säga.. Drog in 21 000:- på tre kunder!!! Nice!!
När jag kom hem fortsatte köksarbetet.. Ena väggen är inte rak och efter en lång diskussion med olika viljor om vi ska fortsätta och göra det bästa av situationen eller riva ena väggen igen och rikta den blev det till slut det förstnämnda.. Tack och lov! Hade inte orkat med samma procedur en gång till.. Så jag skruvade lite och sen kom Anders och hjälpte oss! Stjärna i himlen till dig! Så nu sitter skåpen på plats, nästan alla, imorgon ska vi göra det sista sen ska bänkskivor kapas till och in med spis osv... Då kanske jag äntligen kan börja laga mat igen...

Lovade ju lite kort sen skridskoåkningen i fredags och här kommer de...






Måste oxå visa er nåt så fint som de satt uppi en park i Söderhamn som jag stannade och tog kort på i går när jag åkte hem...




Ha en fortsatt bra kväll och sov gott!

Inga kommentarer: