onsdag 24 december 2008

God Jul!!

Ja, då var denna julafton snart oxå till ända för i år... Började förmiddan med att ta en promenad med Filip, dels för att han skulle sova lite och sen behövde jag gå och köpa mer prinskorv.. Prinskorv blev det men nån powernap för Filip blev det inte.. =)
Farmor och Farfar kom vid 12,30 så då åt vi mat och sen var det ju dax för Kalle Anka.. Ja, jag undrar vilket år det började sändas egetligen och den julen det ev slutar sändas då blir det nog kris... =) Det hör ju liksom julen till...
Vid 17 tiden kom tomten och knackade på rutan... Då hade barnen väntat bra nog och sååå glada de blev... Men Filip var lite mer avvaktande än Elias...
Jag fick oxå lite paket... =) Pengar, strumpor, mysdress, doftpinnar m.m.
Nu har precis Farmor och Farfar åkt hem så nu blir det en lugn kväll med att kolla på TV o slappa... Ska nog sätta på mig min nya fina dress... =)

I går var mamma och jag på stan och handlade de sista julklapparna, sen letade jag efter ett par nya stövlar men hittade inga.. Suck... Får leta när jag kommer hem igen.. Sen var jag till Volvo och bytte oljefilter, tvättade bilen, och när jag var på väg till Marie, min gamla chef på Colluseum Club, så såg jag Staffan, min morbror, ute med nya rallybilen så då åkte jag in och sa hej till han och Birgitta oxå.. =) Var såå kul att se både dom och Marie med familj.. Synd att det blir så sällan bara... Men ni är ju alltid välkomna hem oxå vet ni.. =)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll alla för det ska jag ha.. =)

Kommer lägga ut lite kort när jag kommer hem igen..

Förresten, jag vägde mig ju i måndags oxå, och hade gått ner -0,7 kg så totalt nu -13,1 kg! Känns jättebra, och har många helger framför mig nu så det gäller att jag tänker på vad jag äter.. Visst kommer jag äta även godis men jag ska väl försöka ta en och inte två... Hahhaa... Men efter jul är det bara att ta nya tag.. Ska försöka hinna träna lite under jul nu med...

Kramisar

Inga kommentarer: