söndag 7 december 2008

ÄNTLIGEN!!!

Trots att jag varit trött i dag har det hänt en del här... Jag har tapetserat klart väggen som skulle göras så nu är det bara en liten bit kvar fast det får jag vänta med tills sista skivorna är igenslagen.. Men nu börjar det se ut som ett hem igen =)
Spisen och ugnen är inkopplad så vet ni vad jag gör nu??? POTATISGRATÄNG!!! Sen grillar vi kycklingfilé ute till de.. Ska bli riktigt gott med hemmagjord mat med sallad till med tanke på att jag inte ätit nåt idag.. Började må så illa förut så jag trodde jag skulle få gå o spy men jag åt en apelsin då så kändes det lite bättre... Var nog mat kroppen saknade...
Nästa helg behöver jag nog åka till IKEA och shoppa lite igen.. Behöver komplettera en del saker till köket som saknas bl.a.
Ska försöka ta lite kort ikväll här så ni får en försmak på vårt nya kök... =)

Vi tänkte åka in på bio ikväll, "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen" men jag orkar inte nu så vi får ta det en annan kväll!

Kramen

Inga kommentarer: