torsdag 19 mars 2009

Äntligen!!!!



Jag har tänkt på den varje dag i över en vecka och idag blev den äntligen min!!! Min Nokia N85!!! Hahaha... Ni kanske trodde det var nåt annat skoj men det här räcker bra för mig... Hmmm.. Kanske är dax att börja sälja av de gamla mobilerna.. Har nog
3 st som ligger och skräpar nu =)


I varje fall har jag tagit one day off idag och följde med Robert till Uppsala för han hade en tid på Smärtkliniken.. Vi åkte i morse och började färden med att ringa lite kunder jag hade återkontakt på... Men det gick väl sådär...
Strax före 12 var vi nere i Uppsala och jag gick raka vägen in på On Off... Såg den direkt, haffade en försäljare och slog till!! Kände mig helnöjd när jag gick ut därifrån... Gick och mötte Robert som hade varit och handlat lite oxå... =)
Åt buffélunch på en kinarestaurang inne i stan som jag för övrigt varit på en gång tidigare med mina arbetskollegor.. Det smakade mycket bra.. =)

Sen var det dax att åka till Lasarettet (Sjukhuset, men jag skrev så bara för att man inte säger så längre, eller hur Karin?) =) I vart fall så var det hur svårt som helst att hitta parkering så efter långt letande såg vi hur en bil skulle åka och jag hoppar ur bilen och går och ställer mig där för att Robert ska kunna parkera (vi står alltså med bilen typ 3 meter från parkeringsplatsen) men innan så kommer en kärringjävel (ursäkta ordspråket) och kör in på parkeringen och hyttar med näven åt mig att jag ska flytta på mig.. Hon fortsätter köra in och är nära att köra på mig... Men då brann det i huvvé på mig kan jag lova... Jag blev så förbannad men fann mig och gick mot vår bil... Ut kommer Robert... Hahaha.. Blev en "liten" ordväxling mellan den äldre damen och Robert... Ja herregud säger jag, något rapp i käften den damen var.... Det slutade i alla fall med att vi satt oss i bilen och åkte och hittade till slut en annan parkering trots att det stod att det var fullt...

Efter läkarbesöket åkte vi till Skopunkten.. Men hittade tyvärr inga skor... Eller jo det gjorde jag men de var trasiga och de hade inget mer par... Typiskt...

Färden hem gick bra, men nu är vi trötta... Blir en tidig kväll...7

Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja dä är väl du å Gurra G som säger Lasarettet fortfarande... hehe.. trevlig helg på dig ändå! : D

Malle sa...

Hahaha... Så du förstod att det kom från han... Nä, jag säger nog sjukhus jag med men vad jag vet så heter det fortfarande Karlskoga Lasarett... =)
Trevlig helg!
Kramen