söndag 15 mars 2009

SIMBA 1 ÅR!!



I dag fyller min lilla älskling 1 år!! Vi hämtade ju honom när han var 8 veckor och helt plötsligt fyller han 1 år! Självklart har jag köpt paket så vi ska fira han sen... Men.... Jag själv får väl fira på vatten idag för jag ska ju på tarmröntgen i morgon och dricker nån vätska i dag och har tarmrening... Härligt va??? Not... Har sprungit på toa sen 7 i morse och det enda jag får dricka i dag är vatten, sportdryck, buljong m.m.. Ja klar vätska helt enkelt... Och Robert har precis ätit en gofrukost.. Inte ett dugg avis... =(
Händer väl inte så mycket annars här i dag, jag ska hålla mig nära toaletten...

Ja just ja... Melodifestivalen igår... Helt ok att Malena Ernman vann... Det fanns så många bra låtar så det var ju hårt... Såg ni Måns min när han inte fick så många röster av svenska folket?? Såå besviken han blev... Men jag tycker inte den låten är så bra så det gjorde inte ett dugg...

Nä, nu ska vi ha lite kalas för Simba...

Ha en bra söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

vadå nurå?? tänker du inte jobba i morgon?? vill inte jag heller göra ; ( well - du får höra alla snaskiga details på tisdag då ist! kramkram