måndag 30 mars 2009

Det står still...

Vågen alltså... =) Tur att det inte pekade uppåt.. Hade ju gått ner under veckan men åt och drack gott i helgen och vips så var den veckan förstörd.. Ja ja.. Bara att ta nya tag...
Jobbat i dag och sen var Karin och jag och tränade.. Skönt... Gick bättre idag än sist..
Eftersom jag ska på Rektoskopi på onsdag får jag bara äta lättare mat i dag och i morgon.. Ingen frukt eller grönsaker, inga fibrer osv.. Så när fikat kom visste jag ju inte vad jag skulle äta för mellanmål så Marit och jag gick till Hemköp... Tänkte köpa en Risifrutti men ICKE!! Det fick jag inte... för Marit.. Hon tyckte jag skulle äta Kvarg... Hahaha... Det slutade med rökt skinka och keso... Sen ville jag att vi skulle köpa typ örtaromat el. dyl till jobbet för vi har så dåligt med kryddor där men ICKE!!! Livsfarligt... enl. Marit.. Hahaha.... Så det fick bli lökpulver...
Och tanten i kassan då.. Undrar om hon ens vet att hon jobbar som kassörska i en livsmedelbutik... Ja... Hissen har väl inte gått ända upp om man säger så... Samma visa varje gång... =)

Blir nog en tidig kväll.. Sov så dåligt inatt...

Glöm inte kolla in premiären av Färjan ikväll.. Har du tur... eller otur... kanske du får se en skymt av mig... Hahaha..

Tjing!

Inga kommentarer: