tisdag 10 mars 2009

Träningsvärk..

Var ju och tränade i går och har en ruskig träningsvärk idag... Undrar hur det blir i morgon??? Brukar ju alltid få värst andra dagen men då ska jag med Karin & Jessica och träna på morgon.. Blir ingen Pump för mig i morgon utan jag kör crosstrainern och styrka...
Idag var jag och Karin och åt sopplunch på Församlingshemmet.. De har det tisdagar och torsdagar så i dag bjöds det på Köttsoppa med curry och Kålsoppa.. Var himla gott och billigt så det kan vi göra fler gånger...
Efter jobbet åkte jag ner till Maja & Pluto och surrade lite med Mia.. Var ju längesen jag träffade henne..
Har nyss ätit pannkaka.. Gott sörrni...
Läkaren ringde i dag så han ska skicka remiss till medicin och sen ska jag ta om proverna igen om ca 3 veckor... Kommer även bli sjukskriven på halvtid längre och jag pratade med chefen om det idag och förklarade hur det ligger till...

Nä, nu ska jag checka mina auktioner på Tradera som går ut om ett par timmar.. Några av dom i alla fall...

See ya!

Inga kommentarer: