söndag 29 mars 2009

Helgen går mot sitt slut och det är sommartid!

Ja vi har ju ställt om klockan... Men vet ni när jag vaknade i morse första gången? 06,18.. mao 05,18 om det hade varit i går... Helt otroligt alltså... Jag kan verkligen inte sova när jag får... Har som en tidsinställd bomb i huvudet att då ska jag vakna...
Ja ja.. I går kväll var vi med Uffe och Mia på Forsbacka revyn.. Det var jättskoj! Ja vi skrattade en hel del.. Så efter första akten fick vi rotsaksgratäng, helstekt fläskfilé och grönsaker.. Det var verkligen kanongott.. Mätta och belåtna började skrattattackerna till andra akten...
Björn var snäll och kom och hämtade oss så vi åkte hem och sjöng Sing Star... Sååå kul!! Ja framåt halv 1 i natt gick vi och la oss och Mia och Uffe sov i gäststugan...

I dag åkte jag, Robert och Lena till Bollnäs och gick på Karlsson. Det är ju en ny butik och det var såååå himla stort alltså... Köpte kuddar bl.a. och en hel del annat smått och gott...

Nu har vi bara slappat, är bra trött efter gårdagen och med tanke på att jag inte kunde sova i morse...

Är en hel del jag ska se på TV i kväll så det är snart dax å bänka sig...

Ha dé!

Inga kommentarer: