tisdag 24 mars 2009

Jag har blivit blåst!!!!

Ja det är sant.. Jag har ju pratat om att jag vunnit en OBH Nordica Grill på Tradera.. Betalade den förra tisdagen men den har fortfarande inte kommit... Så idag gick jag ut på auktionen igen och fick se att skatan var avstängd!! Ringde upp nr som hon uppgett på Tradera men det var avstängt så jag letade reda på ett nytt nr till henne och där svarade hon... Skatan skrattade bara åt mig och påstod att hon aldrig varit inne på Tradera!!! Men något förbannad jag blev... La på och ringde Tradera som ville att jag skulle ringa och anmäla henne så sagt och gjort!! NU ÄR SKATAN ANMÄLD!!!! Det var ju ingen större summa pengar det handlade om men bara grejen alltså!!!
Var in på stan förut och shoppade lite, sen träffade jag på en människa som gav mig ett positivt besked... Blev jätteglad och nu ska det utvecklas lite längre fram.. =) Nyfikna nu va??... Jag återkommer hur utfallet blir... =)

När vi kom från stan har vi fått en hel del gjort.. Taket är klart (så nu ska bara spotlightsen upp), bänkskivorna sitter fast, micron likaså, gjort om lite lådor osv.. Skönt att det går framåt!!

I morgon ska jag träna innan jobbet.. Sköööönt!

Hoppas du har det bra i Halmstad Karin....

Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

tack det var bra! Nu är jag ju hemma igen och tar igen alla bloggar jag missat läsa på några dagar ; ) Ses på måndag! kram!