måndag 23 mars 2009

Nu är dé slut!!!

Ja, nu får det allt vara bra med sötebrödsdagarna... Visste ju att jag skulle ha gått upp i morse när jag vägde mig men 2,1 kg!!! Ja så nu har jag börjat räkna points i dag igen... Men nu är jag ju van att det kan slinka in nån gobit då och då så nu går jag på avvänjning.. Hahaha... Ja ja jag vet ju att jag fixar det här så det är bara att vara hård... Men vissa dar önskar jag faktiskt att det fanns Viktväktarna här i närheten så jag kunde gå på möten och få lite inspiration...

Har jobbat och vi hade deadline på Hudiksvall idag... Hade ca 17000:- kvar i morse till budget och skam den som ger sig... Jag fixade det!!!! NICE!!

Men nu till nåt mindre roligt... Vi har ju lönerevidering var tredje månad och nu var det dax att få reda på sin nya lön... SUCK!! Åkte ner 4000:-!!!! Shit alltså!! Blev så jävla besviken och inget kan jag göra åt det men jag tycker i alla fall inte jag är värd att åka ner så mycket för till stor del beror ju inte detta på mig.... Så nu kanske det är dax att byta jobb snart??? Kanske skulle starta Viktväktarna här i Söderhamn?? =)

Trodde att våren hade kommit men icke!! Fan vilken snökaos det var när jag åkte hem idag.. Snön yrde och det låg som isbark på vägen så bra halt var det kan man ju säga... Ja ja.. Nu väntar jag i alla fall på solen!!

Förresten, ska ni vara med och släcka ner på Earth Hour på lördag??

See ya!

Inga kommentarer: