fredag 20 mars 2009

Vilken start på fredagen =)

Vaknade i morse och Robert låg inte bredvid mig utan han hade gått upp och gjort frukost och hämtat tidningen så det var bara att gå upp och sätta sig vid dukat bord.. Härligt =)
Efter frukosten tog vi en promenad och sen packade vi våra väskor och åkte in till stan och tränade.. Det var mycket skönt men träningsvärken har redan smugit sig på så det blir nog inte skoj...
Vi åkte och handlade för helgen sen på Kvantum.. Meningen var ju att syrran med familj skulle kommit till oss idag men Filip fick magsjuka under veckan så vi fick ställa in.. TYVÄRR!!! Så nu ska vi greja lite här hemma i helgen istället och ta det lugnt... Eller förresten, i morgon ska jag och Laufey dricka vin och rita hus... Hahaha.. Ja det blir nog grejer dé...

När vi kom hem från stan fick vi se att vår lille Sotis hade bajsat.... Hmmm.. Ja inte i kattlådan utan i uterummet och i vardagsrummet... Och dessutom på en av mina nya gardiner så det var bara att slänga den i tvätt.. Ja, vi kan inte skälla på Sotis för det var en ren olyckshändelse.. I går när vi var på väg till Uppsala så ringde Patrik från Alectron. De skulle komma hit och sätta in en energimätare så vi kan jämföra med den andra eftersom vi har så hög elräkning.. Så vi mötte upp Patrik inne i stan så han fick nycklar hit och han hade förmodligen stängt dörren in till toaletten, därför blev denna olyckshändelse... =)

Ska försöka lära mig min nya telefon oxå.. Men jag är bara sååå nöjd!! NICE!!

Höres!

Inga kommentarer: