söndag 8 mars 2009

Helgen...

Har blivit dåligt skrivet här några dar, ja jag vet, men det har liksom inte blivit av.. Har dels börjat jobba halvtid igen men har helt enkelt inte haft tid... Var o tog nya prover i fredags så jag har en telefontid med läkaren på tisdag.. Får se vad han säger om prover och sjukskrivning...
Ja just ja.. I torsdags skottade vi av taket på huset... TOg flera timmar men nu är det gjort.. Skönt!
I går åkte vi till Stig (svärfar) och hämtade Cornelia och Emilia som vi skulle vara barnvakt åt.. Vi kom hem till dom på em så då slappade vi lite, sen duschade vi barnen och bakade pizza.. Sen kollade de lite på TV innan det var dax för sängen.. Var inga alls problem att lägga dom utan jag läste en saga sen sov de..
Robert och jag kollade på Melodifestivalen, var hårt tyckte jag.. Lili & Susie var bra men det kändes lite som att komma tillbaka till 80-talet... Caroline af Ugglas låt börjar jag faktiskt gilla mer och mer... Får se hur hon klarar sig i finalen...=)
Vid 00,30 kom Moa hem som hade arit på läger.. Vi satt o prata lite med henne innan vi gick o la oss...
Lisette & Daniel kom hem på fm idag så vi satt o surra en stund innan vi åkte och på hemvägen svängde vi in hos Tommy som nyss köpt hus och håller på att renovera.. Mycket att göra men kommer bli fint när han börjar få ordning och kan flytta in...
Direkt när jag kom hem gick jag över till Lena, grannen som hade ljusparty.. Fanns mycket fint men jag hittade ett lavendelljus som säkert kommer lukta gott... =)

Lägger ut lite kort sen vi var barnvakt och även deras nyrenoverade hall och badrum... Snacka om att jag blev helt såld på badrummet... Jättefint och även hallen.. Fondväggen var kanon =)


















Nä, nu ska jag kolla lite på Tradera sen blir det soffan...
I morgon ska jag till optikern...

Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer: