onsdag 18 mars 2009

Jag har hamnat i.....

....Traderaträsket IGEN!!! Hahaha.. Har lagt ut en massa auktioner själv men... jag budar oxå... I dag kom det en popcornmaskin... =) Och sen "råkade" jag lägga bud på en OBH Nordica Grill... =) Vi som inte har några såna maskiner förut menar jag.. Hahaha... Får nog snart flytta ut i gäststugan om vi ska få plats här... Men jag har handlat mycket bra grejer oxå...
Jobbat idag och det gick bra fast kämpigt... Har ju deadline på Hudiksvall på måndag och jag har 25000:- kvar till budget.. Får se hur jag löser de.. Men jag hade ett mycket bra samtal idag med en kund som jag även hoppas kunna få träffa inom en snar framtid... =) Ja, man kan ju alltid hoppas... =)
Jag och Karin var och tränade oxå, det var skönt.. Stod mest på crosstrainern sen blev det lite styrketräning och passet avslutades med 5 min på trappmaskin men då ni sköt pulsen i höjden... Shit vad slut jag var...
Efter jobbet åkte jag och hämtade mina glasögon.. Blev jättenöjd... Så hoppas bara på att jag kommer använda dom...
Annars har jag haft en liten "upp och ner dag" trots det underbara vårvädret.. Har mått sådär... Ledsen, glad, ledsen, glad, ont i huvudet och hjärtklappning... Ja ja.. Alla kan väl ha såna dar men jag hoppas jag mår bättre i morgon...

Har nyss poppat popcorn i nya maskinen, och det blev ju kanon!

Ha en bra popcornskväll! =)

Inga kommentarer: