söndag 22 mars 2009

Då var denna vecka över...

I går var det en himla fin dag.. Vi började med att ta en promenad innan frukost sen gjorde vi oss ordning och åkte in till stan och tvättade min bil.. Och det var behövligt kan jag lova... Efter det tog vi en kaffe hos Malin & Sami.. På vägen hem fick vi se Mias bil i Forsbacka hos hennes mamma så då åkte vi dit och hälsade på en stund oxå... Sen följde Mia med hem.. Det var kul för dels har vi inte setts på länge och sen hade hon inte sett köket... Vi bytte presenter oxå för både hon, jag, Uffe och Kevin har fyllt år men vi har inte hunnit ses.. Jag fick ett jättefint halsband!

På kvällen kom Laufey så vi bjöd henne på Thaisoppa.. Och den var STARK!!! Huua... Var nog Chilipepparn jag hade i som gjorde att det blev så starkt... Men det var himla gott i alla fall och sen satt vi och drack vin och ritade på hur utbyggnaden ska bli här... Och jag tror att det blev bra till slut.. Hahhaha..

I morse följde vi med Eva & Lennart ut på långpromenad.. Det var himla skönt trots att jag var rätt seg efter gårdagen... Sen kom de och åt lunch med oss.. Hade så mycket soppa kvar sen i går.. Och Eva hade med bullar till kaffet sen... Gott!!

Nu har vi varit in till stan en sväng...

I morgon är det vägning igen och jag vet att jag har gått upp nu... Har ju ätit och druckit gott hela helgen så jag får ta den smällen men i morgon ska jag börja räkna points igen....

Natti natti

Inga kommentarer: