lördag 14 mars 2009

Att man aldrig lär sig?...

Ja idag har det inte hänt mycket inte... Blev lite fest här igår... Tanken var att Robert och några till skulle in till Sami och bada bastu så då ringde jag Fia och frågade om hon ville komma till mig... Och det gjorde hon men det slutade med att grabbarna kom hit istället... Så Fia och jag drack vin... Mmmm... En hel del... Tänk att det ska vara så roligt när man är mitt uppe i det men man tänker ju inte direkt på att det finns en morgondag... Suck... I varje fall hade vi SKITKUL och helt plötsligt var klockan 04,30.... Oups.... Kanske dax att sova en stund... Ja sen vaknade jag vid 10,00 tror jag... Så jag har gått som en zombie hela dan men Fia och jag gick faktiskt ut och gick en stund.. Det har ju varit en helt underbar dag ute och sen gör man så här...
Vi åkte in till stan och käkade förut... Sen hem igen och däckade i soffan så nu börjar jag känna mig lite halvnormal igen...
Ska kolla på Melodifestivalen sen... Kommer bli STENHÅRT ikväll tror jag... Men jag håller nog lite på Alcazar tror jag... Och Caroline... Tycker ju faktiskt hennes låt är fett nice som Peter säger... Hahaha...
Ja ja ska återgå till soffan... Kort kommer senare från gårdagskvällen...

SKÅL!

Inga kommentarer: