lördag 28 mars 2009

Lördag..

Hann inte skriva nåt i går.. Åkte in till stan på fm och handlade lite sen åkte jag och jobbade.. Vi hade månadsmöte och sen for vi till Sporthallen där vi skulle ha ett samarbete med Adidas så vi fick prova skor och kläder till billiga priser... Så jag köpte nya träningskläder... Nice! =)
På kvällen åkte vi till Malin och gratulerade henne på födelsedagen!! GRATTIS! Sen kolla vi på Lets Dance där... Det vara ju hur bra som helst.. Ja jag visste inte vem jag hejade på för både Magnus och Annika och Laila och Tobias var ju kanon!! Jag tyckte Laila drog längsta stråt efter sin sista dans men Magnus var värd att vinna för han har ju verkligen gjort stora framsteg!!!
I dag har vi städat och donat lite sen åkte jag in till stan och handlade och solade.. Sen for jag runt och letade stövlar.. Hittade till slut ett par på Eurosko som hade kostat 850:- men det var nu 70% rabatt på dom så jag betalade bara 255:-.. FETT NICE!! =)

Nu har jag ätit lite lunch och ska duscha sen kommer Mia & Uffe och hämtar oss för vi ska på Forsbackarevyn ikväll! Ska bli skoj! Sen åker vi nog hem hit igen..

Ska lägga ut lite kort snart mé..

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: