måndag 9 mars 2009

Ny vecka...

Måndag och ny vecka... Började fm med att ringa en massa samtal sen följde jag med Robert och Per-Åke och tränade.. Har ju inte tränat på typ 3 månader så jag stod på crosstrainern i 20 minuter och sen sprang jag på löpbandet en stund.. Styrketränade lite oxå och allt kändes bra.. Skönt att försiktigt komma igång igen... Efter det åkte jag till optikern och jag har ett brytningsfel på höger öga så jag ska få terminalglasögon.. Så nu har jag 6 par med mig hem som jag ska prova...
På vägen hem från stan åkte jag och solade och hämtade ut gardinerna som hade kommit. Sen var det bara hem och börja stryka... Så nu har jag satt upp nya gardiner i uterummet och även möblerat om lite.. Blev himla bra...

Ska sätta ut lite grejs till försäljning nu och hoppas jag kan få in nån krona på sånt som bara står och aldrig används...

Vi hörs!

Inga kommentarer: