tisdag 31 mars 2009

Tisdagen är strax över...

Jobbat idag.. Märks att jag inte mår 100 än för jag får hjärtklappning och ruskig huvudvärk emellan åt.. Jobbigt... Men i morgon får jag one day off eftersom jag ska ta prover och på rektoskopi så hela dan kommer gå åt till detta...

Ikväll har vi varit hos Laufey och Björn och hälsat på.. Tycker de är sååå himla goa och trevliga.. Är jätteglad att vi lärt känna dom..

SIMBA HAR SKAFFAT TJEJ!! Jo de är sant.. En "rödfräs" som är jättefin.. =) Kul för han men jag ångrar lite att vi har kastrerat han för jag skulle ha haft en liten kissunge efter han... Skulle nog bli en bra pappa för han är ju så gudomligt snäll och go.. Min lilla älskling.. =)

Snart dax att nanna kudden.. Har en lång dag framför mig i morgon... =) Dels alla läkarbesök men kanske en del annat spännande oxå... =)

Gonatt!

Inga kommentarer: