torsdag 26 mars 2009

Vart är våren??

Vaknade i går morse med värsta hjärtklappningen och huvudvärk... Mådde med andra ord pyton och det var några dar sen jag kände så där... Det är inte alls kul... Men jag gick upp och åt frukost, sen åkte jag till Bollnäs.. Började på Sporthallen och tränade kondition och styrka en timma... Inte sååå smart med tanke på hur jag mådde men jag står på benen än så...
Efter träningen åkte jag till Mia på Maja & Pluto och köpte kattmat.. Sen var jag och my darling ute och åt lunch..
Jobbade eftermiddag för vi hade utbildning på Scandic och efter den blev vi bjudna på middag.. Åt Tomat & Mozarellasallad till förrätt och Pepparstek till varmrätt... Himla gott...
Trött och helt färdig kom jag hem vid 21 tiden..Stupade i säng och sen ringde klockan 6 i morse.. Skulle jobba fm för utbildningen fortsatte...
Sen var jag och besiktade bilen innan jag åkte hem... Bilen gick igenom men jag höll på att åka på ombesiktning för lampan fram var satt upponer så jag bländade de mötande... Men grejen är att det var en på Mekonomen som hjälpte mig att byta lampan i går.. OCH BORDE INTE DE KUNNA SÅNT?????

Nu har jag rullat 1,5 kg köttbullar... Ska frysa in till påsk tänkte jag.. Då när vi får storbesök.... =) Eller hur??

Ja och i dag är ju ingen vanlig dag utan min systers födelsedag!! Hipp hipp hurra! Hoppas du haft en fin dag!
Stort grattis även till Marie som fyller år idag!

Ska kolla på Stockholm-Arlanda sen... Tycker det är bra.. Och sen kan jag ju drömma mig bort en stund.. =) Ja.. Letar lite resor men jag tror vi ska vänta med att åka till hösten kanske... Ja vi får se...


Sen kan man ju undra vart våren har tagit vägen?? Det var ju så fint väder ett par dar men sen blev det vinter igen!! Nä, fram med våren nu!!!

Gokväll!

Inga kommentarer: