onsdag 11 mars 2009

Helgen närmar sig..

Har jobbat och det gick väl hyfsat faktiskt.. Känns som om jag behöver en lång startsträcka för att komma igång igen men efter att ha tappat en hel del pengar sen jag började jobba igen så listade jag min första kund idag.. Och det var ju längesen sist... Det blev ju inga stora summor men bara grejen att sälja gör att man kommer in i ett annat tänk... Hoppas jag kommer in i ett flow igen.. =)
Men jag känner mig verkligen just nu som en upp och ner människa.. Ena dan mår jag hyfsat medan andra dan mår jag som en påse nötter och har hjärtklappning och är skakig... Jobbigt!!
Idag var jag, Karin och Jessica och tränade. De körde Pump och jag styrketränade fast stod mest på crosstrainern.. Var skönt! Sen var jag, Robert och Norling ute och åt lunch.. Blev Kebab med ris.. Gott!

Nu har jag installerat nytt virusprogram på datorn så nu kan man surfa igen då... =)
Mina auktioner på Tradera går ut ikväll och där är det fajt just nu om mina prylar.. Nice =)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: