onsdag 4 mars 2009

Lillördag...

Ja det kan man säga när det är onsdag.. Har jobbat och haft en kämpig dag.. Haft deadline på Mora och håller på med Hudik... Men börjar ärligt talat kännas att det är lite kris i Sverige och många företag drar åt kappsäcken.. Eller har jag bara haft otur med dessa kunder??? Suck....
Har budat på tradera och fick äntligen min locktång i dag...




Sen har jag även lagt ut lite egna auktioner.. Får se hur det går...

Nä nu ska jag kolla klart på filmen med grabbsen...

Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att du står och lockar ditt hår nurå ; ) själv struntade jag i stövlarna - såg ett par liknande på stan idag och de var något billigare.. dock har jag för smala (lr missbildade kan man annars säga...) fotleder så de såg helmysko på ut!

Malle sa...

Jag fick tången idag så jag provade locka 2 lockar men det är svårt att göra själv... Ja det kanske var lika bra att du inte köpte dom, kan vara svårt att vet aom de sitter bra om man inte får prova...
Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

bling mus kanske?