tisdag 17 mars 2009

Dagarna som gått...

Ja nu var det några dar sen jag skrev igen men jag har inte haft nån ork... I söndags fick jag ju inte äta nåt på hela dan.. Levde på vatten eftersom jag var tvungen att fasta.. Det var ingen höjdare kan jag lova och jag fick börja med att ställa klockan på 07 för att gå upp och dricka phosforal... Så ÄCKLIGT så jag höll på att spy... Söndagen gick VÄLDIGT långsamt men till slut fick jag gå och lägga mig och vänta på att det blev måndag...
Började måndagen med en toilax... Sen åkte vi till Hudiksvall och jag skulle på Tjocktarmsröntgen... Men fy fan alltså... Ja det gjorde svinont!! Fick som nån jävla analplugg upp i arslet som dom sen sprutade in 7 dl kontrast i mig, ur med det igen och sen skulle dom blåsa upp tarmen på mig... SHIT ASSÅ!!! Ja det gjorde så fruktansvärt ont och där låg jag och pinades i 40 minuter!!! Men nu är det gjort ialla fall!!! Kan lova er att det var gott med mat sen.. Var hos Roberts mamma och fick Lasagne.. =)
Ja sen var det ju vägdag i går och jag hade gått ner -1,7 kg så totalt nu -19,5 kg..

I dag har jag varit och jobbat men så fort jag vet att jag ska jobba får jag hjärtklappning och yr och blir skakig... Jobbigt... Men men.. Jag hoppas det blir bättre... Kommer ju i alla fall jobba halvtid en månad till så får vi se om det blir nån förändring...
I morgon ska jag och Karin ta en friskvårdstimme och åka och träna.. Ska bli skönt och jag fick ju lite förmaningar med mig från kirurgen att jag måste dricka mycket och röra på mig mer än vanligt efter en sån här röntgen annars kan jag bli förstoppad...

Nä, ha en fortsatt bra kväll!

Kramen

Inga kommentarer: