tisdag 3 mars 2009

Det var inte i går... =)

Ja nu var det några dar sen jag skrev... Har haft fullt upp kan man säga... Började jobba halvtid i går och avslutade helgen med att åka på en kryssning till Åland.. Vi var 9st som drog iväg, 7 härifrån och 2 kompisar till mig från Hällefors... Ja herregud vilken resa... Hahaha... Men de säger ju att "det blir bara värre framåt natten" och det kan man ju lugnt säga att det blev... Vissa blev trötta redan efter maten och tog sig en tupplur... =) Andra höll igång tills klockorna stannade och vissa gick väl knappt o la sig alls... En av oss fick inbrott i hytten och de stal allt han hade... Tur att han somnade med kläderna på annars hade han nog fått gått i kalsongerna.... =) Tur är i alla fall att polisen hittat det mesta han blev av med... Bussresan hem var lugn för de flesta men vissa började om eller tog igen allt de missat kvällen innan och helt plötsligt blev det för mycket och den turkiska pepparn kom upp som en kaskad... Usch o fy...
Träffade Anna på båten oxå, det var kul att se henne.. Var ju inte igår kan man ju säga... Och mina vänner från Hällefors var otroligt kul att träffa, vi sågs senast på min 30 års fest.. Ni blev hemskt omtyckta av alla så ni var redan bokade till nästa kryssning.. =)
Här kommer lite bilder...
Här sitter vi och äter buffé..







Robert & Henrik







My love










På G...












Dan efter sega o goa


Ja det var lite bilder från den lilla trippen...


I dag har jag varit i Hudiksvall och jobbat sen var jag på ögonmottagningen och kollade ögonen och jag behöver nog kolla synen hos optikern oxå ifall jag behöver terminalglasögon...

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja verkligen skojj att ses :) Vem blev bestulen? Ja blev väl människa idag typ haha