måndag 28 september 2009

Det har varit en lång dag...

I dag var första dagen med mina nya arbetskamrater och utbildning... Var på plats redan klockan 08,00 i morse då jag väntade på allt kontorsmaterial som jag beställt.. Tyvärr har det fortfarande inte kommit så då hoppas jag det dyker upp i morgon..
Innan vi körde i gång hann jag till bageriet och köpa vetelängder till vårt fika...
Förmiddan gick av bara farten, vi hade lite uppgifter så vi lärde känna varann och det var intressant att höra vilka alla var.. Det som är så bra är oxå att vi är så blandad ålder och det är ju superkul!
Vi åt en gemensam lunch på Café Neon innan vi fortsatte att mata in information i våra huvuden...
Vi avslutade dagen med mingel och lite bubbel med tilltugg... Jättetrevligt!
Men när alla hade gått hem och bara jag, P och Ö var kvar och plockade ihop och skulle låsa och larma så avslutade vi dagen med att larmet gick på vårt kontor.. =) Grejen var att jag larmade men sa att jag inte trodde att dörren låst sig så Ö kände på dörren och då tjulade det rejält... Så det var bara att invänta Securitas och fastighetsjouren... =) Ja det gick bra till slut och nu har vi alltså testat larmet oxå.. =)
Hade fruktansvärd huvudvärk när jag kom hem och har fortfarande men det är väl spänningshuvudvärken som släppt nu och sen sov jag lite dåligt i natt... Jag var väl lite spänd inför denna dag... Men nu ska det väl ha lossat...
Läste mail när jag kom hem och hade fått ett mail från en fd kollega på Lokaldelen som var så gulligt.. Ja det är kul att man är saknad... =)

Ska snart kolla på IDOL och äta lite glass sen är det allt natta...

Tjao!

2 kommentarer:

LaLa sa...

Jaa vem saknar inte dig? :( Usch, så tomt!

Malle sa...

Va gullig du är.. =) Men vi ses på fredag.. =)
Kramen