söndag 6 september 2009

Till Karin!

Måste bara få visa dig att blomman is still alive.. =) Är två veckor sen i morgon jag fick den av Mia & Uffe och han är fortfarande lika fin... Så jag kanske har gröna fingrar ändå??? Hmmm... Han var på väg att hamna där alla andra hamnar förra veckan när det blåste och regnade som mest för han ramlade omkull och var inte alls fin men jag reste han, pratade lite?? och gav en skvätt vatten... Och vips... Så titta... =)




Hmm.. Undrar varför jag skriver HAN om blomman, det är ju förmodligen ingen HAN men men... Nu får HAN heta det.. =)

Tog en promenad med Lena och Hampus förut, det var skönt, sen hem och lagade mat till grabbarna och då kom Vickan och frågade om jag ville med ut och plocka svamp så då knallade vi runt i skogen i drygt en timma.. Skönt att ha rört på sig rejält i dag.. Tyvärr hittade vi ingen svamp.. Eller.. Vickan hittade EN!!!
Så vi gick hem och fikade i stället.. =)

Händer nog inte så mycket mer här i dag, ska nog lägga mig o slappa i soffan nu.. Och nå bakat blev det inte utan det får bli en annan dag.. =)

Så här långt har vi kommit i dag med utbygget i alla fall.. =)



Råsponten och vindpappen är nu på.. =) SKÖNT!!! Men ni ser ju röran runt omkring och det får ni stå ut en stund.. =)

Tjing!

1 kommentar:

Karin sa...

Men bra jobbat Malin!!! Jag blir impad : ) Jag har ju verkligen inga gröna fingrar my self - men jag vattnar iaf blommorna ; ) Ses i morgon! Ska strax iväg på dagens inskolningtimme... EN TIMME!? hjälp, snacka om att gå lugnt fram... kram!