torsdag 10 september 2009

Snart helg igen...

Men så fort veckorna går nu, ena dan måndag och början på veckan och nästa redan fredag och snart helg igen.. Men skönt det... Synd bara att det är kolsvart ute så tidigt på kvällarna nu... Så jag längtar faktiskt redan tillbaka till sommaren... Tänk en sån där underbar sommarkväll när man sitter ute och bara njuter... =) Får väl hålla tummarna för att det inte blir lika mycket mygg nästa år bara som det varit i år för då bryter jag ihop...

I dag var jag och en jobbarkompis på Hemköp och köpte lunch och när jag skulle få pengar tillbaka i kassan så fick jag en femtiolapp och en tjuga men frågade om jag kunde få växla femtiolappen till två tjugingar och en tia????!!! Var det nå fel de eller? I min värld och på mitt språk säger jag i alla fall tjugingar om det är två eller fler... Men inte i Bollnäs inte...Så det fick jag höra på jobbet sen kan jag lova.. =)

Gjorde en wok när jag kom hem sen gick vi ner till Laufey och Björn och fikade så nu är jag hemma och ska strax lägga mig.. Robert stannade hos Björn o skulle kolla på film...

Natti natti!

2 kommentarer:

Karin aka kossan : ) sa...

tjugor lilla vän - tjugor! Kram å trevlig helg ; )

Malle sa...

Hahaha.. Tack detsamma!
Kram