onsdag 23 september 2009

Veckan går fort...

Dagarna bara flyger fram tycker jag.. I dag satt jag hemma och jobbade på förmiddan, kollade bl.a. runt vart vi ska beställa allt kontorsmaterial från... Sen tog jag med mig Robert och Björn in till kontoret som fick bära alla möbler... Och där stod jag och pekade vart allt skulle stå.. =) Jag tror jag kommer trivs alldeles utmärkt inne på mitt kontor i alla fall.. =) KUVÖSEN..... Hahaha... Bilder kommer längre fram... Sen bjöd jag grabbarna på lunch, det var det minsta jag kunde göra som de slitit.. Och innan vi åkte hem handlade vi lite...

Eftermiddan har jag tillbringat med att försöka få i gång internet igen för modemet åkte i backen innan vi åkte till stan och vips så kom vi inte ut på nätet... Men nu så.. =)

Håller på att baka smarrig kaka tills jag ska till Lokaldelen i morgon... =) Hoppas det kommer gå bra...

Ikväll blir det IDOL och sen Efterlyst.. Har ju hänt en hel del i Sverige nu kan man ju lugnt säga... Dels mordet i Falun och sen rånet i Västberga i morse... Ja det var tufft gjort må jag säga.... Men mordet alltså... Undrar om han är skyldig? Är han det måste han ju vara otroligt sjuk och spela bra... Ja vi får väl se... Det kommer väl fram i sinom tid... Ja, vad tror ni?

Nu piper kakan att den är klar...

Vi hörs!

2 kommentarer:

Karin sa...

Den smakade bra den där kakan - fick ju bra betyg av Klara också ; ) Härligt att du ska med nästa fredag å käka! Då har vi nåt att se fram emot! P&K&Trevlighelg!

Malle sa...

Ja vad bra att ni var nöjd.. =) Ja det ska bli kul att gå ut o käka lite... =)
Trevlig helg!
P&K