tisdag 15 september 2009

Hemma i Jonskär...

Nu har jag inte skrivit på några dar igen men jag har inte haft nån ork.. Mår inget bra så i dag har jag varit hemma från jobbet...
Började redan i går natt att jag vaknade av att jag hade så ont i magen och jag undrade vad som var fel men sen kände jag igen symptomen från mina tarmfickor... Gick i alla fall upp och åkte och tog prover innan jag åkte till jobbet men jag blir ju totalt däckad så fort jag känner av det så vid 13 åkte jag hem från jobbet och la mig direkt...
På kvällen hade vi bokat en båtvagn I Gävle som vi skulle köpa så vi åkte i alla fall ner och hämtade den fram och tillbaka... Men helt slut var jag när vi kom hem kan jag lova...
Så i dag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt...

Här kommer lite kort som jag tidigare lovat på hur långt uybygget kommit på bägge sidorna... Men tyvärr har jag inte sett skymten av snickarna som håller på att göra grunden i dag... Vet inte om de kört vilse??..

Så här såg det ut i söndags förmiddags...



Isoleringen kom oxå till i söndags förmiddags



Så här långt hann de innan kvällen var slut...



Och här är på nersidan där de nu lagt på fyllning och ska gjuta grunden..



I dag har det börjats grundmåla...



Så visst går det framåt?? =)

Ha en bra kväll och glöm inte IDOL klockan 20 på TV4.. Själv ska jag bädda ner mig i soffan igen och zappa lite på TV:n..

Tjao!

2 kommentarer:

Karin sa...

Du kommer väl i morgon hoppas jag ; )

Malle sa...

Nä, blev hemma i dag med men ska komma i morgon om jag blitt bättre.. =)