söndag 6 september 2009

Söndag = Vilodag??

Ja tänk om det vore så ändå att alla söndagar är lika med vilodag.. Det vore skönt dé men jag ska ta det ganska lugnt i alla fall.. Har slagit på en tvättmaskin nu, sen ska jag nog baka en kaka tror jag.. Och en promenad ska det bli oxå...

Det är full fart uppe på taket här så det har gått undan i helgen.. Ska ta lite kort efter dagens arbete...

I går var ju Pilla och jag på Hudikmarken.. Vi började med att stanna på en mack där jag sålde mina inlines som jag hade satt ut.. Och allt jag säljer och alla pengar som jag lägger undan för cigaretter lägger jag ju på hög.. Hahaha... Ska handla nåt fint för det lite längre fram.. =)
Sen var det dax att börja trängas bland alla marknadsstånd och allt folk.. Fy fan vilken bakteriehärd vi gick i igår... Usch.. Kanske var många som hade svininfluensa där och som gick och hostade och nös... Ja till och med så vi pratade om att vi skulle haft munskydd på oss men hur hade det sett ut då.. *asg*

På hemvägen åkte vi till Stig och åt kålsoppa.. Det luktade rent ut sagt för djävligt men var himla god!! Så det tackar vi så mycket för... Så där var fullt hus när vi kom, synd bara att inte Robert kunde följa men jag fick med soppa hem till han.. =)

Dax att duscha så jag kvicknar till lite.. =)

P.S. Glöm inte ensam mamma söker som börjar ikväll på TV3 kl. 20,00.. Ska bli kul att se Helena, som är bekant sen Karlskoga, att medverka.. =)

Hörs sen!

Inga kommentarer: