tisdag 8 september 2009

Gasen i bött =)

Ja här är det ingen rast o ingen ro inte... Kom hem rätt sent i går, mötte upp Robert inne i stan så vi handlade innan vi åkte hem.. Sen ska det lagas mat o ätas och sen är det natta...
I fm hade jag ett möte inbokat i Gävle så i dag blev det äntligen av.. Har väntat länge på det här men i dag så... Det gick jättebra och känns alldeles kanon så nu är det bara lite smågrejs kvar innan allt är klart... Ska bli sååå spännande.. =) Sen brände jag iväg mot Bollnäs och jobbade på eftermiddan...
På hemvägen var jag och Robert in och fixade grundfärg och färg till huset så det ska hämtas i morgon..
Och på tal om i morgon har jag ännu ett viktigt möte inbokat... Kommer berätta mer om det inom sinom tid.. =)

Och ikväll börjar IDOL!! Snacka om att jag ska sitta klistrad framför TV:n....

Hmmm.. Förresten... I går fick Robert ta en fästing på Simba och i dag tog vi en på Sotiz... Har inte haft på dom nå mer Frontline för jag trodde det var slut med fästingar nu men tydligen inte... SUCK va äckliga dom är... Fästingarna alltså..

Hejdå folket!

Inga kommentarer: