söndag 27 september 2009

I morgon börjar de.. =)

Har känt mig otroligt trött hela dan i dag, kände mig nästan bakis när jag vaknade men så var ju icke fallet... Har fortfarande känningar i bakhuvudet efter min lilla krasch i fredags... Slog bakhuvudet i bardisken när jag satt mig i fåtöljen så det small utav bara den... Kunde knappt ligga på huvudet natten till lördag och är väldigt öm fortfarande men på bättringsvägen i alla fall... Klantigt va??...

I dag var jag in till stan och handlade lite, sen var jag upp på kontoret och ställde rätt de sista bordet tills utbildningen börjar i morgon.. Ska bli riktigt spännande faktiskt... Kommer bli en lång dag i morgon men rolig...
När jag kom hem la jag mig och vilade en stund, sen har jag lagat mat.. Kycklinggryta med kantareller och avokado.. Mmmm så gott det var..

Nu ska jag slappa innan "Ensam mamma söker" börjar.... =)

Ha en fin fortsättning på söndagskvällen...

Hejdå!

Inga kommentarer: