onsdag 30 september 2009

Svininfluensa... Eller Baconfeber??

Började känna mig hängig i går ikväll och vaknade i morse och mådde inte alls bra, hade ont i bihålorna och huvudvärk men det var bara att bita ihop och åka till jobbet.. Har inget lust att bli sjuk nu så här första veckan men det är fler än jag som känner sig hängig.. Det är så med nya baciller... Men jag hoppas jag klarar mig från Svininfluensan... =)
I dag har vi haft säljutbildning och pratat mycket attityder... Intressant faktiskt... Har ju hört en hel del av det tidigare men det är aldrig fel med lite uppfräschning... Jag och Ö har även varit och kollat in lite kontorsmöbler men de var väl sådär så i morgon ska jag iväg upp till Flygstan och kolla vad de har att erbjuda.. =)

Har precis beställt nytt plåttak till hela huset oxå.. Och ja, det är ju billigt och bra men det känns rätt tryggt ändå nu när vi vet att vi kommer ha tak över huvudet i vinter.. Hahaha... Så det kommer en lastbil på måndag och dimper av det...

Tänk vad fort den här veckan har gått, det är redan torsdag i morgon... Och snart helg... Nice...
På söndag ska jag och Laufey iväg och hälsa på lilla kattungen som vi hittade... Pratade med Djurskyddet i dag och kissen har blivit omdöpt till Bruno då det var en hane =) Men han var jättego och tyckte om att "stångas"... Kommer ta kort på lilla missen så ni får se vad han växt...

Nä, dax att göra nån nytta..

Höres!

Inga kommentarer: