tisdag 29 september 2009

Korvstoppning...

Åter en dag i utbildningens tecken med mycket prat om aktier, fonder, ekonomi m.m... Nyttigt och faktiskt roligt att bli mer insatt men det är mycket att ta in på en gång... Sen har jag fått ringt o roddat i en massa andra saker och ska även fortsätta imorgon...
Var på Krysset och åt lunch med P & Ö.. Vi gick igenom allt som behöver tas tag i innan P skulle åka hem till Stockholm i em igen... Det kändes bra tyckte jag... Och även jag fick beröm att de hittills var nöjda med mig.. KUL!!

Ja det här jobbet känns verkligen bra och en riktig utmaning.. Jag kommer lära mig massor och bli en jävel på fonder och aktier.. =)
Vi är ett härligt gäng som jag tror kommer få många roliga stunder ihop... =)

Resten av veckan nu kommer vi köra säljutbildning och det ska bli kul med en liten refresh... =)

Dax att vila ryggen en stund... John blund kallar... =)

Natti natti!

2 kommentarer:

Karin sa...

Härligt att du känner så! Längtar tills fredag då vi får ses igen : ) Kraaam!

Malle sa...

Ja det ska bli sååå kul!!!
Kram