söndag 13 september 2009

Söndag

Ja det blev en tidig kväll i går.. Gick och la oss strax efter 21 både jag och Robert.. Jag var ju helt slut efter en heldag på folkracebanan och Robert hade ju fullt upp med snickarn hemma...
Vaknade som vanligt tidigt i morse men låg och drog oss till 9 i alla fall... Sen upp o käka frukost innan jag "lånade" Hampus, Lena och Anders lilla 7 veckors son, så vi tog en långpromenad på en timme, så Lena kunde putsa fönster.. Det var riktigt skönt! Så nu har jag nyss kommit hem igen...

Snickarn är här och de håller på att tilläggsisolera ena väggen och ska börja panela igen väggarna idag... NICE!!

Efter lunch kommer Sprängtjänst igen och ska spränga det sista... Vet inte vart jag ska ta vägen då... =)

Hörs senare, ska försöka komma in med lite kort då på hur utbygget ser ut.. =)

Hejdå bloggen!

Inga kommentarer: