måndag 21 september 2009

I dag är första dagen på mitt nya liv...

Hade klockan på 7 i morse och gick upp o duscha... Åt frukost och satte igång att jobba vid 8.. Konstigt det kändes att jobba hemifrån men jag fick en hel del gjort på förmiddan... Sen åkte jag in till stan och mötte upp Kalle, min fd chef och skrev papper.. Sen åkte jag till Mias Prylbod och hämtade lite cash.. =)
Sen blev det ett besök på arbetsförmedlingen men det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig... Efter det åkte jag till nya kontoret och mötte upp en man så jag fick nyckel så jag kommer in.. =) Det var lite skillnad mot Lokaldelens lokaler men det kommer säkert bli jättebra när allt är på plats... Så nu har jag en hel del att göra under veckan...
När jag kom hem var jag vrålhungrig så då började jag rulla köttbullar.. Gott sörrni med köttbullar och potatis med grönsaker.. =)

Nu väntar jag på Lena och Hampus som ska komma och hälsa på...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: