fredag 11 september 2009

Fördröjning sker....

Ja jag är ju inte direkt effektiv på jobbet... Bara går och väntar på dagen D och den skulle skett i dag men det blev fördröjt... IGEN!!! SUCK!! Så nu ska jag gå ännu en helg och vänta tills på måndag men då ska det väl vara klart... Hoppas jag... Men då kommer det andra saker som sätter käppar i hjulet för mig... Fy fan alltså... Men då ska jag oxå sätta vrångsidan till... Det kan jag lova..

I går fällde de ner det stora trädet vi har på vår tomt, det enda som gör att vi inte har sån insyn nere från vägen... Det kändes inte bra men fick väl bli så men i dag ringde Robert och då ville de som är hemma och spränger även ta bort den stora stenen, det ENDA som är kvar och lite insynsskyddad, men då sa Karlsson STOPP!!! Nej, nu får det allt va bra... Jag måste ju få ha nåt kvar på tomten som jag tycker om... =) Och mot den stora stenen växer ju den stora fina rosorna varje år...

2 timmar kvar, sen är det i alla fall helg!! Ska bli såå skönt!! Och i morgon ska Björn, grannen, och jag åkte på folkrace.. Ska bli skitskoj!! Marinette ska köra så då har jag nån jag kan heja på.. =) Hon måste ta lite poäng nu i cupen så hon vinner X-Cupen.. =) Det är ju näst sista deltävlingen och hon ligger just nu 3:a... En Söderhamnstjej leder...

Och snart ska jag alltså åka hem till huset... Eller... Står det kvar när jag kommer hem? De håller ju på o spränga i dag och det jättenära huset.. Fast egentligen, spräng drömkåken så kan vi bygga helt nytt... Hahaha...

Hörs sen!

1 kommentar:

Valen Karin ; ) sa...

haha! Drömkåken... nädu det blir nog bra det där - som konstapelshustru så kan jag upplysa frk om att det är BRA med insyn mot tjyvar! Inget ont som inte har ngt gott med sig vettu! p&k