fredag 18 september 2009

Fan vad jag hatar avsked...

Ja i dag var sista dan på jobbet och allt gick bra på förmiddan, sen kom Marit och Karin upp på jobbet så vi och Göran åkte och luncha på Take Off.... Så där blev jag bjuden på lunch av Marit och av Karin fick jag en Champagne flaska, sååå gulligt!!! Tack vännen!!! Den var delad med tejp och två kort där det stod ½ Malin, ½ Karin.... =) Så den ska vi dela på till sommaren... =) Hahaha....



Vi åkte tillbaka på jobbet och drack kaffe, och då kom jag nog på att jag skulle åka hem för sista gången... Oj vad jobbigt det blev direkt.. Kämpade för att hålla tårarna tillbaka men det var knappt så det gick... Alla höll på att möblera om och flytta till nya platser så jag passade på att ta min kartong med prylar, ropade hejdå och gick.... SHIT!!! Orkade inte vara kvar och säga hejdå till alla... Ska tillbaka på torsdag och bli avtackad och fika så jag får väl ta smällen då.. Lika bra att åka dit osminkad.. =)
Åkte ner till Mia som jobbade och där brast det... Rejält... Fy vad jobbigt allt blev... Har ju liksom inte tänkt på att det skulle bli jobbigt men jag som är så känslig nu gråter ju för det mesta....
Tur att jag fick gråta ut hos Mia en stund i alla fall... Tack vännen!
Åkte sen hemåt och mötte upp Robert i stan... Hämtade paket som hade kommit från Ellos.. Nice =)

Ja nu ska jag i alla fall koppla av i helgen och gå på kalas i morgon, sen börjar nya utmaningar till veckan och sen har jag ju några dar kvar fram och ladda batterierna tills på torsdag när jag ska tillbaka och säga hejdå "på riktigt".....

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Karin - Ms U sa...

Jag hatar också avsked!! Men vi måste ju ses en gång till iaf å dela på skumpan! Puss min vän och lycka till!

Malle sa...

En gång till?? Jag försvinner ju inte helt utan vi lär ju hålla kontakten och träffas innan nästa sommar då vi ska titta i botten på flaskan.. =) Ses ju på torsdag först...
Puss & Kram