tisdag 22 september 2009

Kvällen...

Jag skrev ju tidigare att jag skulle skriva mer ikväll så det är ju bäst att jag håller vad jag lovar...
Jag gick på promenad med Lena & Hampus.. Det var riktigt skönt när vi väl kom i väg... Har varit bra seg i dag men det beror väl på vädret... Men annars var jag uppe tidigt som vanligt och drog igång och jobbade vid 8... Har kommit en bra bit på väg med mitt material och det är skönt.. Så i morgon ska jag åka till kontoret och hoppas få hjälp med att ställa rätt kontorsmöblerna... Allt måste ju vara i sin ordning på måndag när vi drar igång... =)
I morrn ska jag även beställa allt kontorsmaterial så jag måste sätta mig ner det första jag gör i morrn bitti och sammanställa allt...

På byggfronten har det hänt en del sen sist... Sprängtjänst har varit här både i går och i dag och lagt i balkar, frigolit och fyllt upp med singel så på torsdag kommer de och gjuter plattan... Sen är det dags att börja resa stommen.. =)
Måste berömma grabbarna från Sprängtjänst som är såå duktiga... =)
Så här kommer lite kort...











Klart för att gjuta plattan...



Så här långt har vi kommit på baksidan..



Nä, dax att lägga sig o lösa lite korsord innan John Blund kommer o knackar på...

Gonatt!

Inga kommentarer: