torsdag 3 september 2009

Vill sooooova....

Ja det är helt otroligt vad trött jag är på kvällarna... Det märks ju att hösten börjar komma och det blir mörkare på kvällarna för jag blir lika varje år... Har inte ens orkat skriva här... Men i förrgår kväll gick vi och la oss redan 20,15!! Ändå var jag hur trött som helst i går igen... Så i går kom jag i säng strax efter 21... Ja det tar väl på krafterna att dels ha börjat jobba heltid igen och sen pendla dessa 11 mil varje fucking day... Så den här veckan har jag inte ens orkat laga mat när jag kommit hem... Jo förresten gjorde det i tisdags men då åt bara Robert och jag åt mackor för jag mådde så illa efter lunchen Camilla och jag åt på jobbet... Var nå äckliga spanska färsbiffar som vi köpte på ICA och det var ingen höjdare alls kan jag lova så de rekommenderar jag ICKE!!

Och Sotiz kastrering har gått bra, han har hämtat sig bra så det är full fräs hemma igen... Skönt dé!

I morrn ska jag på ett möte i Gävle kl. 9 ang det nya jobbet jag har sökt och jag hoppas det blir slutdestinationen så jag vet vad som händer efter det... Just nu går det tusen tankar i skallen på mig men visa saker kanske faller på plats i morgon...

Och i morgon kväll ska vi till en kompis för han fyller år, sen ska jag och Pilla på Hudikmarken på lördag.. Ska bli kul!

Nä, lunchen är slut så plikten kallar.. =) Ja eller hur??... =)

Kramar

Inga kommentarer: